- Bevezetés
Köszönjük, hogy érdeklődsz vitamin termékünk iránt. Komoly munkával és szakembereink közreműködésével fejlesztettük ki ezt a terméket, hogy számodra a legmagasabb minőséget és hatékonyságot biztosítsuk. Hiszünk abban, hogy vitaminjaink segíteni tudnak neked egészséged megőrzésében és javításában.
- Garancia Feltételei
A garancia 3 havi vitamin csomag megvásárlását, vagy előfizetését követően érvényesíthető. Amennyiben a termékünket minden nap használtad, de 3 hónap rendszeres fogyasztása után sem tapasztalsz semmilyen pozitív változást, és csalódott vagy a termék teljesítményében, akkor élhetsz pénzvisszafizetési garanciánkkal.
- A Garancia Igénybevételének Lépései
- Időtartam: A garancia érvényesíthető a 3 hónapnyi előfizetés lejártát követő 1 héten belül, vagy 3 egyszeri vásárlás esetén a 3. vitamincsomag megvásárlása után eltelt 30 napot követő egy héten belül.
- Igénylés: Amennyiben nem vagy elégedett a termékkel, kérjük, írj nekünk egy e-mailt a következő címre: info@v24essentials.hu. Az e-mailben add meg neved, a vásárlás dátumát és a rendelési számot, valamint röviden írd le, miért nem vagy elégedett a termékkel, annak ellenére, hogy minden nap használtad a terméket.
- Visszatérítés: Az e-mailes kommunikáció és a vásárlási adatok alapján ellenőrizzük a jogosultságot. Miután feldolgoztuk az igénylést, visszatérítjük a 3 vitamincsomag árát az általad megadott bankszámlára vagy az eredeti fizetési móddal megegyezően a feldolgozást követően 15 napon belül.
- További Információk
- A visszatérítés csak a 3 havi vitamincsomag árát tartalmazza, a szállítási díjat nem térítjük vissza.
- A garancia csak az eredeti vásárlókra vonatkozik, és nem ruházható át.
- Kapcsolat
Ha bármilyen kérdésed van a 90 napos pénzvisszafizetési garanciával kapcsolatban, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@v24essentials.hu e-mail címen vagy a +36 30 097 7040 telefonszámon.
Köszönjük, hogy a mi termékünket választottad, és bízunk benne, hogy elégedett leszel vele!
A V24 Essentials csapata